Arieluma
Dzisiaj napiszę trochę taką luźniejszą notkę, cobyście mogli mnie lepiej poznać. Jako iż zaczęły się wakacje, a ja całe dnie spędzam przed komputerem, nie mogłabym obyć się bez moich ulubionych gier. Jedną z nich jest Aion, gra w którą gram już od dłuższego czasu, jednak z przerwami. Nigdy nie doprowadzam żadnej postaci na wyższe lvl, tylko tworzę nowe. Nie wiem czemu ;_;.
Moja postać - gram klasą bard ^^
Drugą grą w którą obecnie sobie nołlajfie są oczywiście simsy!
Udało mi się zrobić Pastel Goth'kę.
Ten makijaż ;_;
Urodziła trojaczki.
...
Tak jagdyby ktoś był ciekawy, mój simpage to: klik
A oprócz tego, zaraz po szkole byłam z moim tatą oraz bratem w górach.
Zdjęcia z podróży ^^
Jak na zdjęcia zrobione telefonem z 8 mpx są całkiem niezłe.
Wdrapałam
się na Tarnicę B] Niestety odpoczynek w górach nie jest moją ulubioną
formą wakacji... Nie jestem wysportowana i po prostu nie sprawia mi to
ogromnej satysfakcji. Najbardziej lubię zwiedzać, ale nie bardzo
aktywnie (baseny górą).
Byłam
jeszcze na biwaku harcerskim (wspominałam, że jestem harcerką ?).
Stamtąd nie mam żadnych zdjęć, grafik był dość napięty :D. Niestety
pogoda nam się zepsuła, i czwartego dnia przemókł nam namiot... Ale jak
po takim biwaku nie docenić wanny lub prysznica !
Na stronie drużyny, która organizowała biwak znalazłam parę fajnych zdjęć...
Nasze przedstawienie, ja ubrana byłam w terakottę, jak później się okazało, to chyba jakiś cement, czy coś a mi powiedzieli że to rodzaj materiału ;_;
Próba
milczenia, 2 pióro. Z 12 godzin nic nie mówienia wytrzymałam 4...
Wygadałam się przez dziewczynę, która powiedziała nam, że nie możemy
zdawać...
Sam
biwak wspominam bardzo miło, szkoda bo przez pogodę nie udała się
większość planów. Ja jestem osobą dość nieśmiałą, to też trzymałam się
,,swoich'', jednak zapamiętałam jakieś nowe, blade twarze (ta, żebym
jeszcze pamiętała jak się nazywają). Sam biwak był biwakiem rycerskim,
więc jak dla mnie klimat jak najbardziej na +. Elfy krasnoludy,
czarodzieje i alchemicy! Oby tak dalej :)
Podsumowując,
wakacje zaczełam od potężnego ,,bum'' (oba wyjazdy jeden po drugim), a
teraz drugi tydzień siedzę w domu i nołlajfie. A wy jak spędzacie swój
wolny czas ?
Żegnam was ~~ =3












